Opracowaliśmy od podstaw 9 autorskich formatów gier, które jesteśmy w stanie dopasować do konkretnych klienta i włączyć w program przygotowanych dla niego wydarzeń. Odpowiadają one na zidentyfikowane przez nas potrzeby związane z rozwojem firmy, zespołów i poszczególnych pracowników.
Przygotowujemy także wydarzenia z elementami gier całkowicie od podstaw. W oparciu o dogłębną analizę przypadku oraz nasze 10-letnie doświadczenie w pracy z największymi klientami potrafimy zaproponować skrojone na miarę eventy.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, co dokładnie możemy przygotować dla Ciebie i Twojej organizacji, wyślij nam brief na adres: kontakt@gdevents.pl lub zadzwoń: +48 796 313 346.
Przybyłem, odkryłem, zbudowałem!
Jest rok 2077, na świecie panuje pokój i dobrobyt. Oczy wszystkich są skierowane na naukowców, którzy opracowują coraz bardziej niezwykłe wynalazki. Świat wypełniają bulbulatory fal i wiązki jonizujące. Firmy prześcigają się w tworzeniu produktów, które odpowiedzą na każdą potrzebę. Aby zdobyć przewagę, masowo zatrudniają naukowców, którzy wspierają ich poczynania. Ich zadaniem będzie stworzenie świętych Grali świata przyszłości – Androida i Cyborga. Czy uda się Wam osiągnąć ten cel?
Dalekosiężne efekty wyboru strategii
Wikingowie poszukują nowych lądów bogatych w surowce i urodzajną ziemię. Ich statki dobiły do brzegu! Gracze zakładają nową osadę. Ich nadrzędnym celem jest jej rozwój i stałe wzmacnianie.
W jednej osadzie uczestnicy są podzieleni na 5 frakcji realizujących cele szczegółowe (zwiększenie poziomu wybranego zasobu). Osada rozwija się dzięki wykorzystaniu zasobów początkowych i w efekcie podjęcia 6 strategicznych decyzji o zróżnicowanych skutkach. W trakcie rozgrywki osady także dwukrotnie stawiają się na Wiecu, podczas którego osadnicy wspólnie wybierają inwestycję, którą zrealizują dla dobra wszystkich Wikingów na nowej ziemi.
Poligon doświadczalny pracy zespołowej
Międzynarodowa grupa epidemiologiczna otrzymuje wezwanie do odosobnionego ośrodka badawczego znanej korporacji. Personel ośrodka od kilku dni milczy i czas najwyższy ustalić, co się stało. Prowadzone tam badania nad wirusami mogą stanowić zagrożenie dla ludzkości. Zostaje wprowadzona kwarantanna. Zadaniem graczy jest ewakuacja pracowników ośrodka i zabezpieczenie wszystkich materiałów badawczych.
Wzmocnij fundamenty swojego zespołu
Miasteczko przeżywa okres ogromnego rozwoju. Po latach stagnacji udało się pozyskać inwestorów, którzy mogą przywrócić mu dawny blask. Rada Miasta zaprosiła do współpracy kilka firm deweloperskich, które w ograniczonym czasie mają dokonać rozbudowy przyszłej metropolii. Wszyscy wystawili swoje najlepsze zespoły złożone z architektów, inżynierów, inspektorów i specjalistów finansowych, którzy muszą kupić najlepsze działki, zamówić projekty i zbudować doskonałej jakości obiekty, które przyniosą korzyść dla miasta... i przyćmią konkurencję.
Design thinking w Twojej firmie
Od pomysłu do sukcesu wiedzie długa droga. Świeżo upieczeni przedsiębiorcy podzieleni na zespoły zajmujące się produktem (usługą), sprzedażą, marketingiem i zasobami ludzkimi rozwijają nowy biznes na podstawie posiadanej wiedzy i doświadczeń. Opierając się na metodzie 6 kroków design thinking, szukają twórczych i użytecznych rozwiązań zidentyfikowanych problemów. Budują prototypy, testują swoje pomysły i próbują zrozumieć swojego klienta - wszystko po to, żeby osiągnąć sukces! Jego miarą jest wzajemna ocena uczestników, którzy w drugiej części gry przyjmują role inwestorów wybierających najlepsze ich zdaniem biznesy.
Komunikacja z nową energią
W malowniczej, lecz biednej okolicy zjawia się inwestor, który chce wybudować elektrownię wiatrową. Może to całkowicie zmienić życie pobliskiej miejscowości. W sprawę zaangażowanych jest wiele osób: przedstawiciele inwestora, właściciele gruntów, mieszkańcy, radni, dyrektor miejscowej szkoły czy ekolodzy z lokalnej organizacji pozarządowej. Wszyscy chcą dobrze dla lokalnej społeczności, ale odmienna perspektywa i różne interesy sprawiają, że osiągnięcie porozumienia może okazać się bardzo trudne.
Poznaj swojego przeciwnika i samego siebie
Rok 2021. Dwa lata wcześniej grupa hakerów doprowadziła do gigantycznego krachu na giełdach światych. Nastał czas całkowitej utraty zaufania na arenie międzynarodowej. Nadchodzący kryzys ekonomiczny doprowadził do całkowitego zamknięcia części europejskich granic.
Nie skończyło się jednak na atakach hakerskich. Ostatnio doszło także do serii tajemniczych zniknięć wysokich rangą oficjeli. Wszyscy byli pracownikami naukowymi lub wojskowymi pracującymi w obszarze cyberbezpieczeństwa. Z dnia na dzień rośnie liczba raportów o przeciekach i próbach infiltracji przez zewnętrzne siły. Zostaje powołana do życia nowa komórka służb wywiadowczych Jej zadaniem jest uszczelnienie przepływu informacji i odbudowa stosunków międzynarodowych.
Oficerowie służb rozpoczynają operację. Czy uda im się zapobiec międzynarodowej katastrofie?