Przybyłem, odkryłem, zbudowałem!
W świecie przyszłości nowe technologie są źródłem wielkich możliwości, lecz także wyzwaniem, przed którym staje człowiek. Na potrzeby rozwoju organizacji stworzyliśmy rzeczywistość, w której firmy technologiczne tworzą cudowne wynalazki, jakich nie widział świat. Podzieleni na zespoły gracze reprezentują firmy, które chcą zaistnieć w świecie takich technologii. Wspólnie tworzą nowe konstrukcje, takie jak nowoczesne androidy, miotacze laserowe i cyber-sokowirówki. Dzięki nim firmy graczy zostaną technologicznymi liderami świata przyszłości.
Gra skierowana jest do średnich i dużych zespołów. Przeznaczona jest w szczególności dla zespołów w których następuje duża rotacja pracowników, widać dominację celów indywidualnych nad zespołowymi, brakuje zaufania w grupie, a wiele osób ma problem z identyfikacją z wartościami firmy.
Dzięki naszej grze gracze będą mieli okazję przełożyć wartości zespołu nad funkcjonowanie jednostki, doświadczyć kompromisu i współpracy na rzecz dobra organizacji. Najważniejsze doświadczenie płynie z możliwości zaplanowania przyszłości swojej drużyny pod kątem osobistego zaangażowania i potrzeb indywidualnych.
Jest rok 2077, na świecie panuje pokój i dobrobyt. Oczy wszystkich są skierowane na naukowców, którzy opracowują coraz bardziej niezwykłe wynalazki. Świat wypełniają bulbulatory fal i wiązki jonizujące. Firmy prześcigają się w tworzeniu produktów, które odpowiedzą na każdą potrzebę. Aby zdobyć przewagę, masowo zatrudniają naukowców, którzy wspierają ich poczynania. Ich zadaniem będzie stworzenie świętych Grali świata przyszłości – Androida i Cyborga. Czy uda się Wam osiągnąć ten cel?
Wizja niedalekiej przyszłości ułatwi graczom oderwanie się od ich codziennych ról zespołowych. Zadania grupowe pogłębiają współpracę, a potrzeba wspólnego ustalania priorytetów zachęci do sprawniejszego komunikowania się. Ograniczony czas gry będzie wymusi dzielenie się zadaniami i włączenie osobistej odpowiedzialności za losy organizacji.
W opracowaniu wydarzenia bazujemy na tzw. dylemacie wspólnego pastwiska znanego z teorii gier. Skuteczna współpraca wymaga zaufania w grupie oraz conditional cooperators – liderów kooperujących. Ich naczelnymi kompetencjami są: konstruktywne zarządzanie dobrem wspólnym, gotowość do poświęcania dobra indywidualnego oraz budowanie zaufania między współpracownikami. Teorie te znajdują mocne odbicie w praktyce. Omawiane kwestie odniesione zostaną do doświadczenia graczy.
W rozgrywce pojawiają się także odniesienia do realiów wolnego rynku, który kreowany będzie decyzjami graczy. W zależności od popytu i podaży zmieniać się będą wartości zasobów w rozgrywce. Gracze mogą inwestować w odkrycia i sprzedawać je innym drużynom lub też skupić się na wymianie między zespołami i zyskiwać na takich transakcjach. Decyzje strategiczne podejmuje cały zespół, ale odpowiedzialność za wdrażanie i zadania spoczywa na każdym graczu.
Dyrektor produkcji
Ma blisko 15-letnie doświadczenie w pracy z zespołem. Swoją otwartość
i pasję wykorzystuje na ścieżce zawodowej - jest trenerem i socjologiem
ze specjalizacją w dziedzinie mediacji i negocjacji. Zaczynał od projektowania wydarzeń w ramach KIK-u, a od 2015 r. jest na stałe związany z GD Events. Przygotowuje realizacje dla takich klientów jak Zdrovit, Muzeum Historii Żydów Polskich czy PGNiG. Zawsze można go spotkać w otoczeniu rodziny
i przyjaciół - lub jego piłkarskiej drużyny.